Nieuwjaarsconcert!

poster-njc-2017-poster-definitief

Een nieuw muzikaal jaar is weer in aantocht en ook dit jaar organiseert het Drum- en Malletkorps van muziekvereniging St. Caecilia uit Hoeven in januari 2017 een nieuwjaarsconcert.

Ook dit jaar kunnen we een verrassend tintje aan het nieuwjaarsconcert geven. Naast de muziek van het Drum- en malletkorps en het Jeugd Slagwerk Ensemble zullen er ook optredens zijn van een delegatie van Dutch Pipes and Drums. Naast percussiemuziek zullen dus ook de mooie klanken van de doedelzak te horen zijn.

Het wordt een avondvullend programma. Iedereen die van muziek houdt, is welkom. Dit nieuwjaarsconcert gaat plaatsvinden op zaterdag 7 januari in dorpshuis ’t Kompas in Hoeven. De deuren van de zaal gaan open om 19.30 uur. Het concert zelf zal om 20.00 uur beginnen. Rond 22.30 uur is het concert weer ten einde, waarna in de foyer de mogelijkheid is om onder het genot van een drankje elkaar de beste wensen over te brengen. De kaartverkoop is inmiddels begonnen. Kaarten kosten 6 euro en zijn te koop bij ‘t Kompas in Hoeven. Tevens zijn de kaarten telefonisch te bestellen via 0165-326065 of te reserveren via de mail: dmk@muziekvereniginghoeven.nl.