Nieuwjaarsconcert Drum- en malletkorps St. Caecilia

Print Friendly, PDF & Email

De jaarwisseling komt weer in zicht en dat betekent dus ook dat het Drum- en Malletkorps druk aan het repeteren is voor het nieuwjaarsconcert. Met dit concert wilt onze vereniging het nieuwe jaar muzikaal inluiden en de beste wensen overbrengen.

Het belooft een gevarieerde avond te worden met muziek waarbij de percussiemuziek centraal staat. De gehele avond zal verzorgd worden door het Drum- en Malletkorps samen met optredens van de jeugdige slagwerkers uit het Jeugd Ensemble Slagwerk. Iedereen die van muziek houdt, is welkom. Laat je verrassen; zeker als je ons drum- en malletkorps alleen van straatoptredens kent. Dit nieuwjaarsconcert gaat plaatsvinden op zaterdag 5 januari in dorpshuis ’t Kompas in Hoeven. De deuren van de zaal gaan open om 19.30 uur. Het concert zelf zal om 20.00 uur beginnen. Rond 22.30 uur is het concert weer ten einde, waarna in de foyer de mogelijkheid is om onder het genot van een drankje elkaar de beste wensen over te brengen. De kaartverkoop is inmiddels begonnen. Kaarten kosten 6 euro en zijn te koop bij ‘t Kompas in Hoeven. Tevens zijn de kaarten telefonisch te bestellen via 0165-326065 of te reserveren via de mail: dmk@muziekvereniginghoeven.nl.