Halderbergse Muziekdag op zondag 7 april in Hoeven

Print Friendly, PDF & Email

Muziekvereniging St. Caecilia Hoeven organiseert op zondag 7 april de Halderbergse Muziekdag. Vanaf 10.00u wordt er in Dorpshuis Het Kompas in Hoeven fanatiek gerepeteerd, met als resultaat een mooi eindconcert om 15.30u. De verbroedering  van muzikanten uit vier kernen van de Gemeente Halderberge is al jarenlang een groot succes en het belooft ook dit keer een gezellige muzikale dag te worden!

Maar liefst zo’n 50 deelnemers uit Oudenbosch, Stampersgat, Oud-Gastel en Hoeven vormen samen 2 orkesten. Deze orkesten staan onder deskundige muzikale leiding van Lydia van Meer en Djuri den Tuinder. Bij aanvang van de eerste repetitie wordt alle bladmuziek uitgedeeld en kan er flink geoefend gaan worden. Tussendoor wordt er gezellig samen geluncht en er wordt een leuk spel georganiseerd als afwisseling op het repeteren. Het resultaat van deze gezellige muzikale dag is een mooi eindconcert met beide orkesten. Dit concert begint om 15.30u in Het Kompas in Hoeven en is uiteraard gratis toegankelijk voor alle familieleden, vrienden en andere belangstellenden! Meer informatie vindt u op de website: www.muziekvereniginghoeven.nl of bezoek onze Facebookpagina.

Er wordt druk gerepeteerd op de Haldbergse Muziekdag 2018.