Geslaagde jeugd-muziekochtend van St. Caecilia

Print Friendly, PDF & Email

Hoeven- Afgelopen zondag 17 maart was het weer de jaarlijkse jeugdmuziekochtend van muziekvereniging St. Caecilia uit Hoeven. Op deze dag mochten de jeugdleden laten horen wat ze tot nu toe al geleerd hebben. En met een volle zaal is dat toch wel spannend voor de jeugdige muzikantjes. Maar wat hebben ze het allemaal weer goed gedaan! Een leuke afwisselende ochtend met solo- en duo optredens van de leerlingen van zowel het drum- en malletkorps als de fanfare. Daarnaast gaven ook de leerling orkersten een optreden. Het jeugd ensemble slagwerk JES! opende de muzikale ochtend en de Happy Notes zorgden voor de afsluiting.

Muziekvereniging St. Caecilia is er zeer trots op om zo’n grote groep met jeugdleden te hebben, die plezier hebben met het maken van muziek, of dit nu met een slagwerkinstrument is of met een blaasinstrument. Natuurlijk ook weer een compliment voor alle leraren van de muziekvereniging. Het was weer een leuke ochtend!