Frans Buijs benoemd tot erevoorzitter Muziekvereniging St. Caecilia Hoeven

Print Friendly, PDF & Email

Vrijdag 1 april jl. vond de jaarvergadering van Muziekvereniging St. Caecilia Hoeven plaats. Dit jaar was het een hele bijzondere editie, namelijk de allerlaatste vergadering met Frans Buijs als voorzitter van deze vereniging. Het was een uitgebreid, waardig en bovenal uniek afscheid van Frans als voorzitter, omdat hij officieel is benoemd als erevoorzitter van Muziekvereniging St. Caecilia!

De benoeming van erelid van de vereniging had hij al eerder ontvangen. Met de benoeming tot erevoorzitter is de inzet van Frans Buijs voor de Hoevense muziekvereniging nogmaals gewaardeerd door de leden en het dagelijks bestuur. Vanaf 1999 was Frans de immer enthousiaste voorzitter van de Hoevense muziekvereniging. Van 1975 tot 1995 was Frans tevens als secretaris zeer nauw verbonden met de club. De jeugd had altijd een speciale plek in het hart van de afgetreden voorzitter. Frans Buijs laat een jonge, sterk gegroeide en gezonde muziekvereniging achter. Na ruim 16 jaar geeft Frans Buijs het voorzitterschap door aan Gert-Jan van Rie.

Frans Buijs erevoorzitter St. Caecilia Hoeven