Bestuursbabbel nr 1, 18 januari 2021

We hebben het jaar 2020 afgesloten met de wens dat 2021 weer een heel mooi muzikaal jaar mag worden en daar gaan we ook zeker voor! Ondanks het feit dat het eind van de coronacrisis helaas nog niet in zicht is. De lockdown in Nederland is zelfs met tenminste 3 weken verlengd tot en met 9 februari. Tot die tijd kunnen we als muziekvereniging helaas niet in Het Kompas repeteren en is het lastig om activiteiten te plannen.

– Online muziek maken
Om toch met elkaar met muziek bezig te zijn, gaat de fanfare samen met de Happy Notes meedoen met een online kapellenfestival wat met carnaval georganiseerd wordt door muziekcentrum van Gorp. Hiervoor hebben ze een speciale carnavalskraker gecomponeerd (Speul d’ok mee), waar iedereen zijn eigen invulling aan kan geven. De leden nemen thuis een filmpje en/of geluidsfragment op van dit nummer. Van al het ontvangen materiaal wordt een mooi geheel gemaakt dat wordt ingestuurd naar van Gorp en waar zelfs nog een prijs mee te winnen valt. Ook wil de fanfare met een ander nummer nog een filmpje samenstellen, van stukjes die de leden ook weer thuis hebben opgenomen, dat filmpje kan eventueel voor promotie gebruikt gaan worden. Een mooi initiatief.

– ALV 2021
Gewoonlijk wordt de ALV eind maart gehouden, maar omdat de situatie op het moment nog erg onzeker is hebben we nog geen datum geprikt. Zodra we meer duidelijkheid hebben zullen we de ALV inplannen en de datum doorgeven.

– Sponsorkliks
Tijdens de ALV van 2020 is de opbrengst van sponsorkliks voor onze vereniging ter sprake gekomen en ook de terugloop ervan. Mede doordat iedereen vooral in deze tijd steeds meer online bestelt is dit in de bestuurbabbel van oktober nog eens extra onder de aandacht gebracht. Voor jullie informatie hierbij wat tussenstanden van de opbrengst per maand:
September 2020: € 13,87
Oktober 2020: € 5,37
November 2020: € 1,16
December 2020: € 11,79
Bestel uw online aankopen dus via de Sponsorkliks pagina van St. Caecilia . Alle kleine beetjes helpen.

Voor actuele informatie verwijs ik naar de website www.muziekvereniginghoeven.nl, dus houdt deze goed in de gaten.

Met vriendelijke groet,
Karin van der Klein