Print Friendly and PDF

Wanneer: 20 juni

Wie: DMK / JES

Waar:

Om 18:30 u verzamelen bij parkeerplaats Nieuwe Nobelaer waar we door de verkeersregelaars om 18:45u worden opgehaald om de deelnemers op het laatste stuk van de avondwandel-4-daagse muzikaal te begeleiden.

Optreden bij avondwandel-4-daagse Hoeven

Wanneer: 21 juni

Wie: Fanfare

Waar:

Tijdens de laatste wandel dag van de avondwandel-4-daagse worden de deelnemers muzikaal ingehaald en geven we een leuk concert bij de Parrestee.

juli 2019

Laatste repetities voor zomervakantie

Wanneer: 1 juli - 2 juli

Vakantie

Wanneer: 3 juli - 18 augustus

Wie:

augustus 2019

Eerste repetities na vakantie

Wanneer: 19 augustus - 20 augustus

september 2019

Bloemencorso Zundert

Wanneer: 1 september - 2 september

Waar:

Ook dit jaar willen we onze medewerking weer verlenen aan het Bloemencorso in Zundert door de toiletunits en fietsenstalling te bemannen.

Donateursactie

Wanneer: 1 september - 30 september

Wie: Opgegeven leden Cafetariamodel

Stemmen op genomineerden Halderbergse Cultuurprijs

Wanneer: 1 september - 30 september

Waar:

Op woensdag 3 juli zijn tijdens het vierde Halderbergse Cultuur Café o.a. de genomineerden voor de Halderbergse Cultuurprijs bekendgemaakt. De genomineerden voor de Cultuurprijs Halderberge 2019 zijn: Muziekvereniging St. Caecilia Hoeven, Peggy Bus (glaskunstenaar) en Wim de Veth (saxofonist). Vanaf 1 september tot 1 oktober 2019 kan via de gemeentelijke website op één van de genomineerden gestemd worden. Per IP-adres kan er 1 keer gestemd worden. Probeer zoveel mogelijk te stemmen. Onze vereniging rekent op jullie stem!

Opening Halderbergse Cultuurmaand

Wanneer: 6 september

Wie: Jeugd

Waar:

Dit jaar vindt de opening van de Halderbergse Cultuurmaand plaats op september in het Heemhuis in Hoeven (St. Janstraat 20). Leerlingen van groep 7 en 8 van b.s. Uniek krijgen een rondleiding in het Heemhuis (aanvang 09:00u) en om ongeveer 10:00u zal er een klein optreden van St. Caecilia zijn.

oktober 2019

Uitreiking Halderbergse Cultuurprijs

Wanneer: 5 oktober

Waar:

De afsluitingsavond van de Cultuurmaand vindt plaats op 5 oktober in Cultureel Centrum Fidei et Arti in Oudenbosch. Op deze feestelijke avond wordt bekend gemaakt wie van de genomineerden de publieksprijs en wie de vakjuryprijs heeft gewonnen. St. Caecilia is gevraagd om 2 nummers te spelen tijdens deze avond.

+ Exporteer Evenementen