Vier jubilarissen gehuldigd bij St. Caecilia Hoeven

Tijdens de jaarvergadering op vrijdag 1 april jl. zijn vier leden van Muziekvereniging St. Caecilia Hoeven gehuldigd als jubilaris. Monique van der Klein en Sarah Boomaerts zijn beiden 10 jaar lid van de vereniging. Allebei zijn ze muzikant bij de fanfare: Sarah op altsaxofoon en Monique als percussioniste op voornamelijk melodische slagwerkinstrumenten. Ze begonnen 10 jaar geleden in hetzelfde groepje van de eerste editie van de muzikale speeltuin. Inmiddels hebben ze beiden hun A- en B-diploma behaald en spelen ze in het grote fanfareorkest. Monique speelt zelfs mee met de gevorderde groep na de pauze.

Monique vd Klein 10 jaar lid
Monique van der Klein – 10 jaar lid
Sarah Boomaerts 10 jaar lid
Sarah Boomaerts – 10 jaar lid

Ook zijn er twee leden van St. Caecilia gehuldigd voor hun 25-jarig jubileum bij de vereniging: Noortje Verhulst en Jeanne Veeke. Noortje is als jong meisje lid geweest van de majorettes en later heeft ze zich voor dit onderdeel ook als bestuurslid ingezet. Sinds een aantal jaren speelt ze trompet bij de fanfare en is ze bezig voor haar C-diploma. Jeanne is al 25 jaar onmisbaar bij het drum- en malletkorps. Niet alleen als muzikant op allerlei slagwerkinstrumenten, maar ook als regelaar van allerlei zaken binnen het korps, zoals het aanpassen van de uniformen voor de hele vereniging. Alle jubilarissen: van harte proficiat!

Noortje Verhulst 25 jaar lid
Noortje Verhulst – 25 jaar lid