Uniek benefietconcert in kerstsfeer voor ’t Stoofje

Al meer dan 40 jaar zet ’t Stoofje zich in als ontmoetingsplek voor inwoners van Oudenbosch en omgeving. De Franciscaanse spiritualiteit is de basis waarmee zo’n 50 vrijwilligers dagelijks, voor iedereen die daar behoefte aan heeft, gastvrijheid bieden, met een gesprek, een maaltijd of “ruimte” om elkaar in verbondenheid te ontmoeten.

Om dit mooie initiatief financieel te ondersteunen wordt er op zondagavond 11 december een prachtig benefietconcert gehouden in de kapel St. Louis in Oudenbosch met als titel “X-Mas in Concert”. De opbrengst van het concert zal geheel ten goede komen aan “T Stoofje”. In een sfeervol verlichte kerk zullen voor u optreden: het koor “La Chanda”, het Symfonisch Ruimteorkest uit Zevenbergen en fanfare St. Caecilia uit Hoeven. Dit unieke concert, bestemd voor dit zeer goede doel mag u niet missen!

Laat uw hart spreken en reserveer nu alvast kaarten bij ’t Stoofje in de Stoofstraat 15 te Oudenbosch. Kaarten kosten € 10,- aan de zaal maar in de voorverkoop  € 7,50. Kaarten kunnen ook besteld worden via Muziekvereniging St. Caecilia Hoeven: Laat uw hart spreken en reserveer nu alvast kaarten bij ’t Stoofje in de Stoofstraat 15 te Oudenbosch. Kaarten kosten € 10,- aan de zaal maar in de voorverkoop  € 7,50. Kaarten kunnen ook besteld worden via: fanfare@muziekvereniginghoeven.nl

Aanvang concert is 19.30 uur. U bent welkom vanaf 19.00 uur. Voor aanvang, in de pauze en in de nazit is er gelegenheid voor een kopje koffie of een glaasje.

benefietconcert-t-stoofje

1 Comment on “Uniek benefietconcert in kerstsfeer voor ’t Stoofje