Opleidingen

Wanneer je een instrument wil gaan bespelen, zowel  een blaasinstrument als slagwerkinstrument, dan ben je bij St. Caecilia op de juiste plaats.

Wij hebben diverse leraren in ons midden die allen afgestudeerde muziekdocenten zijn. Je krijgt bij ons een instrument in bruikleen en kunt je inschrijven voor een lesjaar. Je kunt les volgen op een koperen blaasinstrument (bugel, trompet, e.d), op saxofoon en slagwerk (zowel melodisch als ongestemd)

Een lesjaar heeft ongeveer 38 lessen en een les duurt 20 minuten.  Wanneer je nog geen 18 bent, betaal je 300 euro per jaar, omdat er voor jeugdleden een extra subsidie geldt.  Personen boven de 18 betalen 440 euro per lesjaar.

Je hoeft geen contributie te betalen, maar bent wel lid van de vereniging en kunt aan alle activiteiten mee doen.

Na circa een halfjaar les mag je meespelen in de Happy Notes of het Jeugd Slagwerk Ensemble, om het samen muziek maken te stimuleren en de verenigingsband te versterken.

Voor informatie over de opleidingen, neem contact op met Anita Ketelaar.

opleidingen@muziekvereniginghoeven.nl