Foto archief

Muzikale uitwisseling Symfonisch Ruimteorkest en Fanfare St. Caecilia

Op zondagmiddag 21 januari luiden twee orkesten uit de regio samen het nieuwe jaar in! In een afwisselend programma brengen Fanfare St. Caecilia uit Hoeven en het Symfonisch Ruimteorkest uit ...

Happy Notes en Blazersklas treden samen op

Afgelopen schooljaar hebben de kinderen van de basisscholen mee gedaan met de Muziek express. Dat waren muzieklessen op school, die gegeven werden door muziekdocenten van St. Caecilia Hoeven.  Anne, Djuri ...

Gratis sponsoring !

Gratis onze muziekvereniging sponsoren ? Dat kan. Klik hier voor meer info.

Fotogalerij

Hap en Tap op wielen, 18 december

Tijdens “Hap en Tap op Wielen” op 18 december bij Bovendonk hebben de Happy Notes voor de muzikale omlijsting gezorgd.

Inhuldiging nieuwe burgemeester

Een aantal jeugdleden heeft onder leiding van Lydia een optreden verzorgd bij de inhuldiging van de nieuwe burgemeester Jobke Vonk-Vedder in het gemeentehuis van Halderberge.

Benefietconert `t Stoofje

Al meer dan 40 jaar zet ’t Stoofje zich in als ontmoetingsplek voor inwoners van Oudenbosch en omgeving. De Franciscaanse spiritualiteit is de basis waarmee zo’n 50 vrijwilligers dagelijks, voor iedereen die daar behoefte aan heeft, gastvrijheid bieden, met een gesprek, een maaltijd of “ruimte” om elkaar in verbondenheid te ontmoeten. Om dit mooie initiatief financieel te ondersteunen werd er op zondagavond 11 december een prachtig benefietconcert gehouden in de kapel St. Louis in Oudenbosch met als titel “X-Mas in Concert”. De opbrengst van het concert (ruim € 1400) kwam geheel ten goede aan “T Stoofje”. In een sfeervol verlichte kerk traden op: het koor “La Chanda”, het Symfonisch Ruimteorkest uit Zevenbergen en fanfare St. Caecilia uit Hoeven.

Inhalen Sinterklaas 13 november 2016

Op zondag 13 november werd Sinterklaas met zijn pieten in Hoeven muzikaal ontvangen en via de welbekende route door Hoeven rondgeleid.

Happy Notes: optreden Kroonenstede en bowling

Op 21 juli hebben onze Happy Notes een optreden gegeven op Kroonestede onder het motto "Jong ontmoet oud". Daarna werd het schooljaar afgesloten met een leuke bowling. Uiteindelijk bleek Jeroen Wapstra de hoogste score te hebben behaald.

Fietsvierdaagse en opening kermis 5 mei 2016

Optreden op Hemelvaartsdag tijdens de Hoevense Fietsvierdaagse en aansluitend de opening van de kermis.

Dodenherdenking 4 mei 2016

Op 4 mei 2016 verzorgde onze muziekvereniging op respectvolle wijze de muzikale begeleiding van de Dodenherdenking.

Optreden Gouden Bruiloft Fam. Meesters

Op 1 mei 2016 heeft onze muziekvereniging een optreden verzorgd t.g.v. het Gouden Bruiloft van Niek en Nel Meesters.

Koningsdag 2016

Op Koningsdag 2016 werd in Hoeven weer de traditionele Versierde Fietsoptocht gehouden. Uiteraard werd de muzikale begeleiding weer door Muziekvereniging St. Caecilia verzorgd. Deze editie moest daarvoor wel het slechte weer worden getrotseerd.

Foute Party 2016

In "'t Hart van Hoeven" werd op 16 april 2016 het jaarfeest van onze muziekvereniging gehouden. Dit keer als Foute Party, waar elke bezoeker zijn invulling aan had gegeven. Bekijk de foto's om de verschillende typetjes te zien.