Fanfare St. Caecilia Hoeven op muzikaal bezoek in Zegge op zondag 2 april

Op zondag 2 april vindt er in Zegge een uitgebreid uitwisselingsconcert plaats met optredens van vijf orkesten uit Roosendaal, Wouw, Zegge en Hoeven. De Hoevense delegatie bestaat uit Fanfare St. Caecilia, onder leiding van dirigent Caspar Versluis.

Het concert vindt plaats in gemeenschapshuis ‘De Nieuwenbergh’ in Zegge en begint om 11:30u.  Voorafgaand aan het optreden van Hoeven, zijn er optredens van het opleidingsorkest van Muziekvereniging Roosendaal, het opleidings- en A-orkest van Harmonie St. Caecilia Zegge en het Malletkorps van Harmonie Oranje uit Wouw. De fanfare van Hoeven zal deze muzikale middag rond 14:30u afsluiten met 7 muziekstukken. Het is een afwisselend programma, waar de 50 muzikanten sinds het begin van dit jaar flink op hebben gerepeteerd. Ze spelen o.a. de bekende ‘Concertmars 1941’, filmmuziek uit ‘The Mask of Zorro’, ‘Thinking of You’ (met een mooie bugelsolo van Lydia van Meer) en het karaktervolle muziekstuk ‘Toccata’.

Het belooft een gezellige en muzikale middag te worden die u zeker niet mag missen! Iedereen die wil komen luisteren is van harte welkom en de entree is gratis.