Fanfare St. Caecilia Hoeven op muzikaal bezoek in St. Willebrord op 2 oktober

uitwisseling-fanfare-st-caecilia-2-oktober-2016

Op zondag 2 oktober vindt er een uitwisselingsconcert plaats met optredens van twee orkesten: Fanfare St. Caecilia Hoeven en Fanfare De Eendracht uit St. Willebrord. Het concert vindt plaats in CafĂ©-Zaal De Kwast in St. Willebrord. Vanaf  14.00u brengen beide gezelschappen een gevarieerd programma ten gehore.

De fanfare van Hoeven zal het programma starten en speelt 6 muziekstukken, o.a. Uptown Funk, Spiritual Moments, Around The World In 80 Days en een medley van filmmuziek uit Frozen. Fanfare St. Caecilia Hoeven staat onder muzikale leiding van dirigent Caspar Versluis. Daarna is het de beurt aan Fanfare De Eendracht, onder leiding van dirigent Paul Luijkx. Ook zij laten in drie kwartier een afwisselend muzikaal programma horen.

Het belooft een gezellige en muzikale middag te worden die u zeker niet mag missen! Iedereen die wil komen luisteren is van harte welkom en de entree is gratis. Voor meer informatie, kijkt u op: www.muziekvereniginghoeven.nl en http://www.fanfare-de-eendracht.nl/